පාරිභෝගික භාණ්ඩ දැවැන්තයා වන යුනිලීවර් සිට මෝටර් රථ නිෂ්පාදක Nissan සහ යන්ත්රෝපකරණ නිෂ්පාදක Caterpillar දක්වා ගෝලීය සමාගම්, ලොව දෙවන විශාලතම ආර්ථිකයට පශ්චාත් වසංගතයෙන් පසු පිම්ම අහිමි වීම නිසා චීනයේ ඉපැයීම් මන්දගාමී වන බවට අනතුරු අඟවා ඇත.
කෙසේ වෙතත් Starbucks, LVMH සහ Hugo Boss වැනි සමාගම් සඳහා ද්විත්ව ඉලක්කම් විකුණුම් වර්ධනයක් ඇති කරමින්, සංචාරක, ආපනශාලා සහ සුඛෝපභෝගී භාණ්ඩ වැනි අංශ කිහිපයක වර්ධනය සීමා වී ඇත.
එහෙත් පවතින තත්ත්වය සැලකිල්ලට ගනිමින් බොහෝ සමාගම් දුර්වල ආර්ථික සංඛ්යාවලින් පරෙස්සම් වෙමින් ඔවුන්ගේ චීන දැක්ම ඉහළ නැංවීම නතර කර ඇත.
Procter & Gamble, L’Oreal සහ Coca-Cola වැනි පාරිභෝගික භාණ්ඩ සමාගම් ප්රවේශම් සහගත ආස්ථානයක් ගෙන ඇත.
බීජිං මෑත සතිවල ප්රතිපත්තිමය ක්රියාමාර්ග මාලාවක් දියත් කර ඇත, නමුත් පසුගිය සතියේ නිකුත් කෙරුණු ජූලි සඳහා දුර්වල නිෂ්පාදන දත්ත පෙන්නුම් කරන්නේ එය තවමත් නිසි වර්ධන මාවත ගැනීම දුෂ්කර බවයි.
Volkswagen සිය පූර්ණ-වසර විකුණුම් ඉලක්කය කපා හැරියේ පසුගිය සතියේ එහි ඉහළම වෙළෙඳපොළ වන චීනයේ විකුණුම් පහත වැටීමෙන් පසුවය.
“අවාසනාවකට මෙන්, අපගේ (චීනය) විකුණුම් දැක්ම දැන් අපගේ නිෂ්පාදන ධාරිතාවට වඩා බෙහෙවින් පහත වැටෙමින් තිබේ,” Nissan CEO Makoto Uchida පසුගිය සතියේ පැවසීය.
ලෝකයේ විශාලතම වාහන වෙළඳපොලේ ඉපැයීම් යථා තත්ත්වයට පත්වීමට බොහෝ කාලයක් ගතවනු ඇතැයි ඔහු පැවසීය.